Monday, January 12, 2009

SHOULD TRY!!!

Salam...

We cant do anything yang dapat menghapuskan mereka. Yang bole di buat, " sedikit lama2 jadi bukit". We should try to avoid using these brands and labels. for sure, should try whatever it is!!! kalau tak boleh nkwatcane, at least we try!!! :))



7 comments:

Fatin Baharum said...

byk nye..
igt satu due je..
johnson, banana republic, redken, maybelline, marks & spencer, nokia..
yg sy tau, coke + mcD only..
cetek ilmu sy ni..
thanks nomie..
tau jgk..

Nuur Ailmi said...

my pleasure... agak byk yg kite guna daily kan? unexpected tapi kalo kite beli nati diorg bagi israel untuk beli bom serang Palestine... sangat terkilan dan geram.. haish!

Mel said...

bvlgari ada masuk senarai ni tak?...

ayap said...

aleh...nomie keje McD. Booooo!!

Nuur Ailmi said...

bvlgarigirl :

tak kot.. hee

ayap:

ko memang jeless... tu dua tahun lepas! wekwek~

wawad said...

bleh hidop k kalo boikot?aku bukan pro yahudi tapi fikir logik..almost semua benda yang kita guna buatan u.s or yahudi..mcm kes nomi..sibuk2 ajak orang boikot tapi orang yahudi gak yang bagi kamu gaji dulu..yakin k spek yang nomi pakai tu xda sikit pun teknologi orang yahudi..rancangan kat tv bukan banyak rancangan u.s k?fon yang nomi guna..yakin k xda yahudi yang keja kat kilang nokia or motorola or samsung etc..internet?lagi sekali aku cakap..aku bukan pro yahudi..baca ni..

http://chedet.co.cc/chedetblog/2009/01/boycott.html

Nuur Ailmi said...

wawad... at least we try.... bende yang remeh2 physically boleh di avoid kan baguih kalo di avoid. yeah, silap cos x mention early before post... u re rite, im not anti us or Israel or else products but clearly bende yg clearly boleh di avoid kan bagus kalo di cuba... AT LEAST WE TRY!!! saya malu akan dis post tapi saya tahu at least saya dah x makan MCD since last year, saya tukar rexona, saya x beli lagi krim loreal, saya tukar brand facial tissue.. even x byk yg bole di avoid, tapi saya cuba k! heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...