Saturday, February 21, 2009

Saya Rindu Kampung... bole?

Salam...

Rindu pada kampung, pada family, pada weekend...
Modul-modul LDK, CERAMAH etc yg uitm buat 3minggu berturut2 membuatkan saya sedikit memberontak...

yes, it create many benefits as well as +ve effects...
tapi, saya perlu masa, mase nak rest, nak study, nak wat assignment berbakul2, dan saya nak cadangkan uitm buat modul2 tu sume before mid-term untuk sem akan datang cos mid-term, lecturer dah start bg assingment da bomb-bomb, test dan quiz beratur bersusun-susun...

papepun, saya lega cos tinggal minggu depan je lagi modul... hopefully sangat next sem tak ade lagi modul-modul..
*saya rindu sara*


*ini juga sara*


juga anak-anak saya yang lain...

gambar anak-anak saya juga boleh dilihat di sini

sekian



"The love of a family is life's greatest blessing"




2 comments:

Anonymous said...

"si tinggi" rindu ke?

balik lah...
hehe

Nuur Ailmi said...

keje banyak la...

saya rindu family ok, bukan "orang lain"

faham?

wekk!
haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...