Thursday, March 12, 2009

Alhamdulillah Semua Berjaya Dengan Cemerlang! I AM PROUD OF YOU!

warning: post kali ini bukan nak mengheboh cuma mahu berkongsi rasa ;)

Salam...

Hari ni result SPM keluar... Anak saudara dan adik mengambil SPM sesi tersebut.
Tahniah sekali lagi buat:
  1. Nurul Syahirah Zulhaimi
  2. Siti Nur Bahirah Ahmad

Mereka berjaya dengan cemerlang. Yang my adik memang unexpected even tak skor straight macam kak long (anak saudara).

Kak long sedang belajar di Intec uitm sekarang, 8months foundation in medic dan InshaALLAH akan fly after raya ke Rusia, *sorry la kak long takde pic terbaru yang bertudung.. hehe*

Sementara adik (IRA) yg hanya sekolah kebangsaan dulu, sedang keje kat Mesra Mall, if you guys nk tengok my adik keje, dia keje kedai tepon cikgu sofian... muke beliau sagat fotostat akan muka saya.. cuma dia cerah saya gelap. dia nak jadi nurse, x mcm saya yang amek course nak jadi media practitioner tapi actual goal nak jadi pendidik, pening2... hehe

*dis pic taken by Jihan kat dewan sekolah during ceramah ibubapa n i represent my mum.. hoho*

Saya sangat berbangga akan mereka dan sentiasa mendoakan kejayaan mereka untuk dunia dan akhirat terutamanya... Betul tak saya kata kat kamu berdua,
"WORK HARD WILL PAY-OFF"
kan ALLAH Maha Adil...

(",)))))))))))))>>

10 comments:

Syana said...

saya juga amat bangga ngan mereka..
heheheh..
*penyibuk jer....

btw, tahniah kepada mereka!!

Nuur Ailmi said...

thanks syana... sekali lagi saya belum post the request..

esok eh...

posting sekali sehari je..
haha

Fatin Baharum said...

waa, best²..
tahniah to mereka berdua ea..

Nuur Ailmi said...

thanks fatin... :D

Anonymous said...

CONGRATS TO KAK LONG AND MOKSU!!!

yelah, cane tak scorer dah tido sekatil dengan spider web nye dan katil yang empuk di tambah study table yang panjang hingga hujung dunia...

haha!

Kak long: u deserved la dapat straight cos u "skema" dari dulu lagi.. ngee

Moksu (ira): u got what u done! terlambat action but still ur sickness was paid...

tak sia2 i beli NUTELLA and GARDENIA buat bekal SPM anda!

hehe

*acik nomie cantek, cuba teka siapa saya*

Nuur Ailmi said...

bukan ke i yang gi beli NUTELLA and GARDENIA tu?

gedik ah, sape ni?

siap mu aku balik kerteh karang.. haha

Nuur Ailmi said...

saya macam dah tahu siapa anda... haha!

neway thanks singgah eh..

...Pinx.... said...

congratz..congratz...
btul tu.. work hard will pay off!!
i loikkee u allz..hihi..
ape2 pon muke nomi n sis sgt same...
untuk org yg rabun n xsedar diri xnak pkai spec cm kite ni..
memg la sgt senang nak tsalah org..huhu

Nuur Ailmi said...

thanks!

haha, siut je ina... rabun2 ayam eh?
adik ina pun muke cm ina, tapi nampak cam dia nye muka menunjukkan badan dia x same mcm ina.. aite? means, tinggi sedap2 nengok. hehe

iera said...

!@#$%^&*()_PLKNJHgfew#$%^tyghbj

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...