Friday, December 28, 2012

Big Bad Wolf 2012

Salam...

Tahu Big Bad Wolf kan?
Takkan lah tak tahu...?
Book exhibition terbesar di dunia. Bukunya murah gila, memang yang ni boleh guna gila tu, sebab aku almost gila. HAHA.

Sebenarnya aku macam tak nak pergi this year punya, memandangkan buku last year tak habis lagi baca. Tetapi mengenangkan tak cukup reference lagi untuk thesis, pegi jela. Ingat tak? Buku yang aku review last time, THE LONG TAIL tu? Kita tengok perbezaan harganya! Aku sikit lagi nak pitam. Tapi sebabkan pergi sorang-sorang, bimbang plak takde orang nak angkat ;)

Kiri; Published in 2008. Dibeli di Kinokuniya. Kanan; Published in 2006. Dibeli di BBW.


Buku aku beli yang KIRI tu dengan harga pasaran RM60.73.
Buku KANAN tu harganya cuma RM10, with jacket and HARD COVER!!! What???
Oh, aku memang rasa nak gigit2 buku tu. Beza cuma yang aku beli KIRI tu latest and revised edition la. (Nak sejukkan hati) Haha. Tapi memang betul la. Ada banyak juga contents yang berbeza.

Hasil tangkapan aku di BBW, dalam langkah menjadikan mereka pulang dengan jutaan ringgit :p Sudahnya aku pulang dengan dua ringgit. Cisss aku terpedaya dengan godaanmu. Nasib baik aku tak bawak RM300 atau lebih. Kalau tak memang licin.

Children's books tu pesanan daripada kakak. 



Sekarang, aku rasa kena cari balik duit, bagi menampung/menggantikan perbelanjaan di luar jangkaan ini. Any freelance jobs tak uols? haha.

OK. Salam!


1 comment:

Thirameii said...

geramnya. tak dapat pergi pun haritu :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...